Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Skaparnas Dåliga Humor 3

Av Evelina & Malin - 2 maj 2009 23:48

 Alla hoppar ur bilen.
- Kom igen vi har ingen tid att förlora, utropar Rosalie.
Dem ser Edward attackera Jacob.
Helt plötsligt är Emmett där, han attackerar Embry. Alice, Jasper, Esme och Rosalie sluter upp vid Edward och Emmetts sida.
Carlisle och Bella går i mänsklig takt dit. 
- Ahum EDWARD CULLEN KOM GENAST HIT OCH SLUTA MED DINA FASONER!
- Men jag VILL Inte! Buu-huu
- INGEN MER GLASS !
- Ahhhhhhhhh!!!
- NU GENAST! KOMMER DU HIT!!
- Jävla hund nu får jag ingen glass!
- Svär inte, det blir pengar i burken.
- Skit gubbe!
- Talar du om din gamla… Unga fader sådär?!
- Skitgubbe, säger han lågt.
Sedan drar han in för full hals.
– SKITGUBBE SKITGUBBE SKITGUBBE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina & Malin - 23 maj 2009 22:48

Bortklippt Scen ur "Bil Krash" Alice harklar sig i den silvriga volvon: - Edward starta bilen... - Åh visst ja - Vad du verkar tankspridd, muttrar Rosalie - Mmm... Va? Vad sade du? - DU VERKAR TANKSPRIDD! upprepar Rosalie - Sitter du och sover, sk...

Av Evelina & Malin - 12 maj 2009 11:38

Edward Cullen säger (11:07): (Får jag skriva så här   )  : ...   - Men jag sturntar i vad du tycker, Jag älskar Bella. Och det är mitt problem.   Edward Cullen säger (11:08):=P =P    Swan-HaleX2 säger (11:08): INGA PROBLEM!!!     Edward Cullen säge...

Av Evelina & Malin - 12 maj 2009 10:52

- Om Edward har känslor för Bella så kan vi inte hindra honom, Säger Esme.   - Kan vi inte hindra honom muttrar Rosalie   - Jaa! Alla säger sina kommentarer! ... Eftersom Edward ändå hör dom... Säger Jasper glatt ... ...

Av Evelina & Malin - 11 maj 2009 21:55

(Ja Exakt jag har en fråga om Bella och dig...)Edward Cullen säger: - Men sluta... Vad?BellaSwan JasperHale RosalieHale .... säger: - Vart tror du att det leder... Mellan dig och Bella... Vad vill du? Edward Cullen säger: -? //Evelina  BellaSwan Jasp...

Av Evelina & Malin - 9 maj 2009 12:28

Det här dem som läser Edward och Bella: Johanna P Evelina M P Malin K Fanny J N Adrian Lovisa L Elin Ö Anna-Karin H P  Glöm inte att vi lägger in blooper m.m under "läsare..."   Vill ni att jag skriver upp er så kommentera "Jag läser delarna". E...

Ovido - Quiz & Flashcards